کاربرد فیلتر تصفیه آب الیافی
خانه » وبلاگ » تصفیه آب » فناوری آنتی باکتریال در فیلترهای تصفیه آب

فناوری آنتی باکتریال در فیلترهای تصفیه آب

فهرست مقاله

تفاوت بین آب بهداشتی و آب آشامیدنی

به صورت کلی دو نوع آب برای مصرف وجود دارد:

  1. آب آشامیدنی
  2. آب بهداشتی

عموم مردم این دو آب را یکسان می دانند اما تفاوت هایی با هم دارند. معمولا در مناطقی که ازدحام جمعیت انسانی در آن قرار دارد که آب یکی از مهم‌ترین عوامل انتشار بیماری‌ها می‌تواند باشد، معمولا سعی می کنند آب شهرها رو آب بهداشتی کنند. بعبارتی آب بهداشتی آبی هست که عوامل بیماری زا در آن نمی تواند رشد و انتشار پیدا کند.

اما لزوماً آب آشامیدنی مترادف با آب بهداشتی نیست! راه‌های مختلفی برای بهداشتی کردن آب وجود دارد. اما روشی که معمولاً در تمامی دنیا مرسوم هست و البته ارزان قیمت و کارآمد، گندزدایی آب به روش کلرزنی هست.

روش های گندزدایی آب بهداشتی

کلر یک ماده گندزدا هست که از انتشار و رشد میکروب‌ها و عوامل بیماری زا جلوگیری می کند.
آب شهرها معمولا در مخازنی نگهداری شده و کلرزنی می شوند تا از هر نظر بهداشتی شوند.

اهمیت آب بهداشتی فقط برای آشامیدن نیست؛ بلکه آب برای شتسشوی لباس‌ها و ظروف، استحمام و غیره هم برای شهرها دارای اهمیت هست. ماده کلری که برای بهداشتی کردن به آب اضافه می شود، در واقع یک ماده سمی هست که مناسب آب آشامیدنی نیست و باید از آب آشامیدنی حذف شود.

و در نهایت آب بهداشتی که کلر در آن نباشد، یک آب آشامیدنی می‌ شود. یکی از مهمترین کاربرد دستگاه‌های تصفیه آب، حذف کلر از آب بهداشتی هست.

اهمیت فناوری آنتی باکتریال در فیلترهای تصفیه آب

یکی از ایرادات بسیار مهم که کارشناسان و متخصصان صنعت تصفیه آب از دستگاه تصفیه آب می‌گیرند این هست که زمانیکه کلر از آب ورودی دستگاه تصفیه حذف می شود و آب عاری از کلر در هوزینگ فیلترها و مخزن باقی می ماند، مستعد رشد و انتشار عوامل بیماری زا هست. بعبارتی آب بدون کلر، بی دفاع شده و در معرض رشد و انتشار انواع میکروب ها و عوامل بیماری زا قرار می گیرد.

شرکت دانش بنیان گواراب با توجه به این مشکل و دغدغه کارشناسان، اقدام به تولید فیلترهای تصفیه آب با تکنولوژی نانو و تولید فیلترهای تصفیه آب آنتی باکتریال کرد که باعث شده علیرغم نداشتن کلر در آبی که داخل دستگاه تصفیه آب هست اما آب بخاطر آنتی باکتریال بودن فیلتر تصفیه آب، سالم مانده و از رشد و انتشار عوامل بیماری زا در امان بماند.

 

آنتی باکتریال شاخصی مهم در انتخاب بهترین فیلتر تصفیه آب


فناوری آنتی باکتریال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جدید فیلترهای تصفیه آب گواراب هستند که آب، دستگاه و انسان را از رشد و انتشار عوامل بیماری زا مصون داشته و یکی از مهمترین شاخص های انتخاب بهترین فیلتر تصفیه آب هست که شما مصرف کننده محترم می بایست در زمان خرید فیلتر تصفیه به آن دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.