نصب فیلتر پیش تصفیه
خانه » وبلاگ » تصفیه آب » فناوری پلاس در فیلترهای تصفیه آب

فناوری پلاس در فیلترهای تصفیه آب

فهرست مقاله

اهمیت فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب

دستگاه  های تصفیه آب معمولاً دستگاه‌های شش مرحله‌ای هستند که یکی از مهم‌ترین فیلترها، فیلتر مرحله چهارم یعنی فیلتر ممبران هست که وظیفه شیرین کردن آب را بر عهده دارد و تکنولوژی ساخت فیلتر ممبران، تکنولوژی پیشرفته ای هست.
علیرغم تمام کارآمدی که این فیلتر دارد اما فیلتر ممبران بسیار فیلتر حساسی هست. خروجی این فیلتر دو نوع آب هست:

  1. آب شیرین تصفیه شده که در مخزن تصفیه آب ذخیره می شود
  2. آب پساب که وارد فاضلاب می شود

نسبت بین این دو نوع آب، بعنوان بازدهی دستگاه تصفیه آب شناخته می‌شود. بعبارتی هر چه نسبت آب شیرین بیشتر از پساب باشد، نشان دهنده بازدهی بیشتر فیلتر ممبران و دستگاه تصفیه آب می باشد.

یعنی باید بررسی کرد که دستگاه‌ آب تصفیه کن، بعنوان مثال در ۱۰۰ لیتر آب ورودی به دستگاه، چه مقدار آن تبدیل به آب شیرین و قابل شرب شده و چه مقدار آن پساب شده و وارد فاضلاب می شود.

 

عوامل کاهش بازدهی دستگاه تصفیه آب و عمر مفید ممبران

مهمترین عاملی که توان شیرین سازی یا تصفیه فیلتر ممبران را کاهش می‌دهد و پساب یا هدر رفت آب را افزایش می دهد، وجود ذرات معلق در آب و رهاسازی شده از فیلتر مرحله 1 و 2 و 3 یا آب سیاه حاصل از فیلترهای کربنی می باشد.

این موضوع بقدری اهمیت دارد که بعضی از عرضه کنندگان دستگاه تصفیه آب اقدام به اضافه کردن یک آپشن و فیلتر آپشنال قبل از فیلتر ممبران می کنند تا این ذرات معلق و آب سیاه کربن را جذب کرده و اجازه ورود آنان به فیلتر ممبران را ندهد و باعث افزایش عمر مفید ممبران و بازدهی دستگاه تصفیه آب شود.

این مورد مستلزم تغییر در ساختار فیلترهای دستگاه تصفیه آب توسط تکنسین و اضافه کردن یک فیلتر هفتم به دستگاه تصفیه آب و پرداخت هزینه جداگانه هست.

 

کاربرد و مزایای نوآوری پلاس گواراب در فیلترهای تصفیه آب


ما در شرکت دانش بنیان گواراب با هدف افزایش بازدهی دستگاه تصفیه و کیفیت آب شیرین و کمک به افزایش عمر مفید ممبران، و کاهش هزینه های مستقیم و غیر مستقی نگهداری تصفیه آب و فرایند تصفیه آب برای مصرف کننده، اقدام به ابداع نوآوری پلاس کرده ایم که بدون نیاز به اضافه کردن فیلتر هفتم، کلیه ذرات و آب سیاه کربن توسط فیلترهای دوم و سوم جذب می شود و در واقع فیلتر های دوم و سوم گواراب، با افزودن ویژگی پلاس به آنها می توانند به تنهایی 4 مرحله تصفیه آب انجام  دهند.
نوآوری پلاس در فیلترهای تصفیه آب گواراب، به مصرف کننده این اعتماد رو می دهد که در طول زمان استفاده از دستگاه تصفیه خود، از مزایای زیر بهره ببرد:

  1. کیفیت آب تصفیه شده پایدار مانده و کاهش پیدا نکند
  2. بازدهی دستگاه تصفیه آب و عمر مفید فیلتر ممبران افزایش پیدا کند


نوآوری پلاس یکی از ویژگی های نسل جدید فیلترهای تصفیه آب گواراب هست که توصیه می‌شود مصرف کنندگان محترم در انتخاب و خرید بهترین فیلتر تصفیه آب به آن توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مقاله

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.